۳ اقدام مهم مرکز امداد و فوریت های پلیس فتا فراجا
رییس مرکز امداد و فوریت های سایبری پلیس فتا فراجا، اقدامات این مرکز را تشریح کرد.
سرهنگ رامین پاشایی در گفت وگو با روزهای طلایی گفت: مرکز امداد و فوریت های پلیس فتا فراجا، اقداماتی شبیه به مرکز فویت های ۱۱۰ پلیسی انجام می دهد؛ اما این مرکز، اولین مرکز ارائه خدمات تخصصی انتظامی-سایبری در کشور است.
وی افزود: ما در دو بخش به هموطنان خدمت ارائه می کنیم. خدمت اول برای عموم مردم است که در برابر جرائم سایبری مانند کلاهبرداری های اینترنتی، اخاذی اینترنتی، تهدید، هک، حملات باج افزاری و غیره قرار گرفته اند.
رییس مرکز امداد و فوریت های سایبری پلیس فتا فراجا با اشاره به خدمت دوم این مرکز ادامه داد: علاوه بر خدمت این مرکز به عموم مردم، کسب و کار ها نیز می توانند از خدمات ویژه این مرکز بهره مند شوند. به این شکل که مدیران کسب و کارها می توانند از طریق ارتباط با این مرکز، آسیب پذیری های زیرساخت های مراکز را که باعث ایجاد تهدید می شود را بشناسند.
وی افزود: در واقع کارشناسان ما نواقص ایمنی این کسب و کارها در فضای مجازی را بررسی و شناسایی می کنند و به اطلاع مدیران آنها می رسانند. سپس از این افراد می خواهیم در یک روند اداری مشخص، نواقص ایمنی شناسایی شده را برطرف و به این مرکز گزارش کنند.
پاشایی گفت:علاوه بر این خدمات، هموطنان می توانند از طریق ارتباط با کارشناسان در این مرکز، خدمات مشاوره ای نیز دریافت کنند.
رییس مرکز امداد و فوریت های سایبری پلیس فتا فراجا درباره راه های ارتباط با این مرکز گفت:هموطنان می توانند با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و با کارشناسان این مرکز در سراسر کشور ارتباط برقرار کنند. همچنین امکان ارتباط برخط(چت آنلاین) با کارشناسان از طریق سایت CSIRC.FATA.GOV.IR نیز فراهم است.
انتهای پیام